Vtedajší minister dopravy Ľubomír Vážny a dnešný generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne si myslel, že celý systém prejde po ukončení zmluvy do vlastníctva štátu. Lenže ako sa ukazuje, neprejde. Chudáčik, taký detail si nevšimol. A to podľa Národného kontrolného úradu je zmluva ako taká, aj bez doplatku, vyložene nevýhodná.
Podobne ďalší verejní funkcionári Národnej dialničnej spoločnosti. Igor Choma, vtedajší šéf NDS. Síce zmluvu podpisoval, ale teraz nám tvrdí, že už uplynulo veľa času a on chudáčik už nevie korektne reagovať.
Podobne minulý a aj súčasný riaditeľ Slovenskej správy ciest Roman Žembera. Bol síce členom hodnotiacej komisie, ale ako ináč, chudáčik, na príprave zmluvy sa nezúčastnil, on ju iba posudzoval.
Nemôžem si pomôcť, ale vyzerá to tak, že ani jeden z vyššie spomenutých, ale aj kopa ďalších, si stámiliónovú zmluvu vôbec neprečítala. Alebo aj prečítala, ale...
A to si nerobme ilúzie. Takýmito chudáčikmi sa to v našej verejnej správe len tak hmýri. Čo keby sa naše politické strany v rámci predvolebnej kampane dohodli na poriadnom zákone, ktorý by takéto postupy a následné výhovorky, že veď napríklad "nebol porušený zákon", konečne rázne ukončil?
To, čo nám uniká (a niekomu pribýva) totiž nie sú stámilióny, ale ťažké miliardy. Potom sa nedivme, že vyčkávame v čakárňach u lekára, horia nám rušne, do Košíc napriek sľubom aj po roku 2010 stále nechodíme po dialnici, atď, atď.