reklama

Harabin: Vyhrau som!

V rázovitej liptovskej dedinke celý deň kosili kosci. Večer, ako to býva zvykom, sa vybrali do krčmy, aby sa po ťažkej šichte občerstvili. Keď už toho mali v sebe dosť, skríkol Jano: Berco, stav sa, že keď raz zatiahnem, odkosím ti obidve nohy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Stavili sa a vybehli všetci pred krčmu. Berco sa statočne postavil, Jano poriadne zatiahol kosou, ale odkosil chudákovi Bercovi iba jednu nohu. Na to Berco začal už na svojej jedinej nohe vyskakovať od radosti a vykrikovať: "Vyhrau som, vyhrau som".

Už som na tento starý vtip aj zabudol, keď som dnes videl v telke Harabina vykrikovať: "Ja že som prehral? Veď ja som vyhral!"

Smutné je len to, že nemal za sebou celý deň kosenia, zakončený poriadnou pitkou.

Miroslav Haviar

Miroslav Haviar

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  123x

Som naivný v tom, že všetko by mohlo byť oveľa lepšie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu